Kontakt og support

Plan B er en løsningsorienteret dansk IT Service-udbyder, der har fokus på at skabe værdi og kvalitet i datacenteret.

Vores kerneområde er drift og levetidsforlængelse af IT-infrastruktur, med særlig fokus på IBM Power og Storage.

Vi bruger udtrykket "Set IT Free" fordi alle vores services og produkter bygger på filosofien om det frie valg og gennemsigtighed.

Kontakt os uforpligtigende for en snak om en løsning, der er tilpasset dine krav og ønsker.

Plan B DK ApS
Bygstubben 6
2950 Vedbæk

Ormhøjgårdsvej 27
8700 Horsens

Tlf. 81 73 23 80

Mail: info@planb.dk

Vi er åbent dagligt mellem 8-17, men altid åbent for support.

Få den rigtigste løsning
Hos Plan B får du den rigtigste løsning, og vores specialister står altid klar til at hjælpe, både med konfiguration og vejledning til dit miljø.

Hvad kan vi tilbyde?
Hos Plan B kan vi levetidsforlænge din IBM Platform, drifte IBM Power- og AS/400-systemer hos dig eller i vores redundante miljø hos InterXion.

Hvem er vi?
Vi er et hold af specialister, flere med en fortid i IBM. Det giver din AS/400 de bedste forudsætninger for en stabil og sikker drift. På den måde kan i koncentrere jer om jeres forretningskritiske applikationer og ikke bekymre jer om en platformen.

Sikkerhed
I en tid, hvor IT er en vigtig del af enhver virksomhed, kan Plan B hjælpe med at sikre, at jeres IT-systemer altid fungerer optimalt, og at jeres data er beskyttede og tilgængelige.

Plan B's ekspertise og omfattende erfaring gør os til en pålidelig partner for enhver virksomhed, der ønsker at maksimere deres IT-investeringer.

Ring på 52 50 91 12

Vagttelefon - Service og Support (Åben 24/7)

Ved ikke-kritiske fejl eller forespørgsler kan mail sendes til:
support@planb.dk

Du er velkommen til at kontakte os,

hvis du har nogen spørgsmål - udfyld nedenstående formular.

Invalid Email
Her er 5 gode grunde til at vælge Plan B:

  • Vi bygger en kopi af dit setup hos os i Vedbæk. Det betyder, at vi har alle dele på lager og kan imødegå de værst tænkelige scenarier – og erstatte en hel løsning, hvis det skal være.

  • Direkte kontakt med Plan B: Hos os er der intet callcenter og ingen telefonkø. Vi tager personligt ansvar for din situation og løser problemet.

  • Årlig besparelse i forhold til OEM-producentens aftaler.

  • Gratis årligt serviceeftersyn, inklusive 11 pkt. Plan B Health Check.

  • Call Home-funktion, der sikrer automatisk fejlmelding, nemt og bekvemt.